Alla inlägg den 5 september 2010

Av mizzsunshine - 5 september 2010 17:38


Ja! igår(lördag) så blev det Lule med mami och thomas.

Vi var på massa ställen på storheden. Bildtema, Ö&B och kappahl m.m

Jag köpte iallafall en stero (som går att hänga upp på väggen om man vill det) som dessvärre bara fungerar ibland mer och ibland mindre eller så är jag helt enkelt för oteknisk!? Den som lever får se.

Köpte också ett par Jeansleggings!? wohoo, det känns inte som jag men vafan man lever bara en gång. ;P

En transportbur slank också med och i den ryms båda två och det är ju en fördel! Ihopvikbar är den också det är ju ett +..


Igår kväll blev de party. Jag kan inte säga att jag blev speciellt full, det var trevligt ändå. Det är bevisat ännu en gång att man inte behöver va radiostyrd för att ha kul!


Å så lite deeptalk med Lillis! ;P


Idag har det inte hänt så mycke. Känner mig sådär lite halvtrött. Väntar just nu på att One Tree Hill ska börja och efter det får jag se vad som sker, kanske lite plugg om jag har tur.


Det var väl som allt för nu.

Lite bilder kommer upp någon dag när jag känner för det..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards