Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av mizzsunshine - 8 augusti 2010 21:58

Haft en trevlig dag ute på havsbadet igen och tycker att det är gode härligt att det blir mörkare ute tidigare och tidigare på kvällarna nu. Mys


Dom senaste kvällarna har mina tankar glidit iväg mot lite nervositet och ångest kanske till och med. Sakerna har sin gång och det är bara att ta det som det kommer antar jag :P


Sömnlösheten hägrade inatt, tog flera timmar innan jag somnade och det är inte alls trevligt :( Hoppas verkligen att jag somnar tidigare ikväll och faktiskt sover hela natten. Det känns som att jag behöver det just nu, lämna funderingarna och tankarna åt att ta itu med om dagarna.


I och med sömnlösheten har jag väckt liv i läs-ilet istället och det känns bra. Boken (Liza Marklund - Prime time) har helt plötsligt blivit spännande och jag vill nästan inte lägga bort boken. Däremot stör jag mig på att hela boken utspelar sig på fyra dagar, varje dag - ett enda kapitel och det finns endast fyra eller fem av dom. Huva, så jobbigt det är att läsa. Måste oftast sluta läsa mitt i ett avsnitt för att det helt enkelt för långt.

Ca: + - 100 Sidor. Jises.


Just nu ser jag tredje delen av Silverfang och det är så spännande :P

Lika som alltid.



. . . Fast det har nog ingen större betydelse

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards