Alla inlägg den 15 juli 2010

Av mizzsunshine - 15 juli 2010 21:32

Har varit så där allmänt super jätte trött hela dagen, kan inte ens riktigt förstå varför. Jag har inte sovit för lite, inte heller sådär överdrivet mycket, normallänge? Hur som helst så har jag tvättat och städat, vilket var väldigt behövligt. La också ut vardagsrumsmattan på balkongen, så det känns iof lite tomt under bordet men thats life.


Det kommer bli Awesome mysigt på min balkong när det är fädigt :P

Ljus i endel av fönstrena och lite på väggen å så har jag räddat en mysig golvlampa med dimmer som mami annars skulle ha snört bort tror jag. Gardiner ska naturligtvis upp inom en snar framtid..


Va ut på balkongen nyss å kolla va herr dumbo hade för sig som hoppade omkring och kände då att det inte var så himmelens varmt,  synd bara att det på något vis ändå är för ljust för att ha datorn där ute.

Annars hade de varit najs..


Nä jag tror fan att jag ska göra mig redo för att krypa till sängs, antingen det eller hinka nå kaffe :P Finns som inge annat alternativ..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards