Alla inlägg den 6 juli 2010

Av mizzsunshine - 6 juli 2010 16:43

Dags för uppdatering om helgen som var. Någon dag sent, de gör inget..


Torsdagkväll - Planen var att jag skulle sova i husvagenen, när jag tyckte att det var på tiden att komma isäng insåg vi att det endast var 12.4 grader där inne och batteriet var tomt till gasolen så fick vackert sova inne i lägenheten med dom andra, varmt var det men jag sov gott.


Fredag - Vaknade pigg för omväxlingsskull, vi gick in på området och barnen åkte virvelvinden och sen blev de stopp. :) En batteriladdare blev fixad och jag kunde då sova där ute. MYS!! Go grillat till middag xD På kvällen så tog jag och mami det lugnt hemma och tjollrade med lille Jack.


Lördag - For på Coop och handlade lite för söndagens resa. Sedan ladda för att gå in på festivalen, lite stress eftersom vi skulle se ett uppträdande kl 20.00 Willy Clay Band!! Helt A W E S O M E.. Efter det blev det att se The Ark kl 22, vi såg inte hela eftersom att fötter och knän inte pallade att stå still i Neförsbacke.. Vi gick runt endel, emi åkte en karusell och vi gick runt lite mer för att invänta nästa uppträdande, nämligen Kent.. Jag såg inte hela, pallade fasen inte att stå. Var helt enkelt tvungen att gå hem innan det var slut. Roligt hade jag iallfall :P Tack hörrni ;)

Somnade ganska fort när jag väl hade lagt mig.


 

Mitt HappyFace när vi såg Willy Clay :D


 

Tidigare under lördagen när jag fick pussar av Black Jack.


Söndag - Blev väckt av att Jocke öppnade dörren och släppte in Jack till mig. Oj så mys det är att vakna av pussar :P (av jack alltså såklart) Gick upp och packade ihop mina saker, bäddade upp sängplatsen och vek ihop sängkläderna. Sedan gjorde vi oss klara och packade och bar ut i bilen. Hejdå Kiruna för denna gång.. På vägen hem hälsade vi på en söt tant och hämtade upp Lillis för att hon skulle följa med oss tillbaka till Arvidsjaur. Väl där så lämnade vi lillis hemma och hämtade upp katterna som hade varit där hos Ingrid under helgen...


Det var lite om helgen :P


Igår hade jag tid hos Frisören och jag blev så nöjd! :) Underbart.

Ska fixa bild vid tillfälle.


Nu ska jag göra nått vettigt.. xD

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards