Alla inlägg den 20 maj 2010

Av mizzsunshine - 20 maj 2010 21:23

Har suttit ute på balkongen och myst ikväll. Gode härligt när det närmar sig kväll och man faktiskt orkar vistas utomhus utan att smälta bort. :)


Min mami är gode söt <3


Längtar efter inglasningen. Nog vet jag att det kommer bli helvetes varmt där men ändå. :) Det är något mys med det ändå.


Dumbo åt upp en humla, eller vad det nu då än var idag. Han och Nova gjorde den gallidö och jag knosade den sen åt han upp den innan jag överhuvetaget han ta bort den.


Jag är som mysig hela jag xD


Av mizzsunshine - 20 maj 2010 17:20

Solen skiner, det är varmt, jag har kjol på mig, när hände de sist? xD


Dessutom mår jag illa, känns som att jag ska tuppa av precis när som helst, inte vart det bättre fastän jag har ätit en något bättre middag än det blev igår..


Imorgon ska jag till tandläkarn, inte heller det roligaste meen kommer ju förhoppningvis bli av med tandvärken efter ett tag. Så imorgon kommer jag vara ganska låg. Antagligen sova bort dagen i den mån det går att sova mitt på dagen när solen är som varmast. Lycka till mej..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards