Alla inlägg den 22 april 2010

Av mizzsunshine - 22 april 2010 12:51

Började dagen med att stänga av väckarklockan och sova nästan en timme längre än det var tänkt. Redan då kände jag att den här dagen kommer att bli lång, det tog emot att cykla iväg där strax efter sju tiden, samma kändes de på väg hem omän lite lättare eftersom att det är mest neför! :)


Kom hem för ett tag sen, har leta mina förrådsnycklar i evigheter känns det som, till slut så såg jag dom under steriobänken. Undra om jag hett ner dom själv eller om någon katt möjligtvis kan vara skyldig :) Ingen som vet. ingen som kommer bry sig om 100 år heller för den delen. *ler*

Nå, bokade tvättstugan pass 16-19, iof ledigt hela dagen..


Så nu sitter jag här breve älsklingsdatorn <3 och njuter av att inte ha någon form av kabel kopplad till datorn. Ingen nätverkskabel och ingen strömkabel heller för tillfället, ingen kabel till musen heller för den delen.

Oj så härligt! Vilken lycka!


Imorgon är det Fredag, guud så skönt! Kommer åka till Arvidsjaur(till pappa) och bara vara skulle jag tro. Lillis skulle mest troligt iväg i helgen och då blir det bara jag och papi. Såklart Ingrid också om vi är i renvallen:) Däremot hoppas jag att vi kommer vara i stugan, det är så hälrigt.. Avslappnande att komma bort från allting och som jag sa, bara vara.

Inget fast internet, ingen dvd. Bara naturen och allmänt mys.


Så otroligt trött jag blev nu, allting är så tyst..


Puss å kram


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards