Alla inlägg den 19 april 2010

Av mizzsunshine - 19 april 2010 19:47

Kan först börja med att gratta en vän som fyller år idag. Grattis!!


Dagen har flytit på bra och jag är trött i rötterna. Kan bero lite på att pizzan satt helvetes gött så här på eftermiddagskvisten. :)


Imorgon ska jag till tandläkar'n, såå skönt att det är över sen. Jag kommer nog (förhoppningsvis!!) inte att behöva dit igen på ett tag, iallfall för den här sakens skull. Har däremot en tand som på något mysigt sätt gått sönder och jag ser rätt in i tanden eller hur man nu skulle sagt. Kan bli spännande att se vad som kommer att hända med den. Huva jag gruvar mig!! Jag vill inte! Jag har tandläkarskräck.


Mami och Thomas va hit å fika tidigare ikväll. Trevligt xD


Nu blir det bara att ta de lugnt tills kl 21. Då ska jag krypa ner i sängen och se spårlöst sen antagligen bara vrida tillbaka tvn och somna in :) Skulle vara hur skönt som helst. Hoppas kan man ju.


Jag längtar tills senare i veckan, onsdag, torsdag möjligtvis. Kommer få en present med posten då, från Jenny, jocke, pontus och mami :) Spännande. jag vill veta vad det är i den NU!!  xD


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards