Alla inlägg den 11 april 2010

Av mizzsunshine - 11 april 2010 20:42

Idag har jag hinnit med en liten promenad trots att det tog emot väldigt mycket. Rastlös nånting, orkade inte sitta stilla längre. Det får jag ju lida för såhär i efterhand. Solen sken, ca +15 grader ute. Vem vill sitta inne då? Inte jag. Har också hunnit komma på att jag inte har någon aning om vars min kamera är!. Letade och letade, ringde lillis och fråga om hon kunde ha någon aning om jag hade glömt den i stugan. Icket. Hon va nästan säker på att jag packade ner den. Jag ringde pappa och hörde om han hade sett den, Icket. Det skulle han ha kommit ihåg om han hade gjort. Jag letade och letade vidare och till slut gick det upp ett ljus! Den är i en apotekspåse som står på badrumsgolvet! Jasi jasi, rasfade ihop nå smågrejer (och kameran) i den påsen när jag packade upp från väskan. Sen blev den kvar där helt enkelt. Annars så har jag mest bara gjort ingenting under dagen. :)


Har tagit några ego kort och lagt upp dom i datorn, med några andra kort jag tog under påsken. Lite fina bilder och sedan på mig och lillis och såklart syskonbarnen. :)


  

Elvira och Pontus myser den lilla stund dom hade ro att ligga stilla! :)


  

Så fin bild. Skulle antagligen bli mycket finare efter en liten redigering men har ingen lust att ge mig in på det så ni får leva med denna.

Där har vi också haft våra omtalade påskbad. Det blev inget varken förra året eller året före? tror jag. Minns inte riktigt vilket år sista badet var. det gör mig ingenting. :) Har gjort det en gång och det får räcka..


Har även några bilder på mig och lillis meen måste rådfråga henne först innan jag lägger upp någon här. Annars kan de bli synd om lilla mig. :)


Då hörs vi

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards