Alla inlägg den 15 mars 2010

Av mizzsunshine - 15 mars 2010 17:55

Tog en promenad i det fina vädret tidigare. Oj så härligt.. Längtade till stugan. Kanske just för att det luktade bensin, solen stod som spön i backen xD..


Nå ska ta å berätta litegrann om veckan som var, onsdag - söndag.


I onsdags mötte jag upp Lillis, Ingrid, Gunnar och Berit i stan, vi for på Thai Garden och åt lunch. :) Väl hemma hos mej lyssnade vi på gammal musik <3 såg Lassie och Indianpojken och såklart Deeptalk..


Torsdag gick vi å handla nå som fattades till GO-maten lillis gör :) Spelade kort, nötte tv spel :) awesome. Säkert Deeptalk också som vanligt, minns faktiskt inte..


I fredags for vi till stan, gick på kvatum och trodde vi skulle hitta en kortlek, min kortlek behövde pansioneras :) men icket. Det fanns fan ingenstans, fråga en som jobbar där och den skulle finnas där vi va å leta. Antingen var det slutt eller så vad vi totalt blinda! :) Nåja, vi gick iallfall till Nodo och köpte fika, satt å kollade på folket som gick förbi, i ungefär 1½ timma tror jag vi satt där. Sen for vi hem å spela kort(jag vann hela tiden)/tv spel, såg pistvakt! Klockrent..


När vi hade vaknat på lördagen, fått i oss nå så kallad frukost och kaffe så kom vi på att vi skulle spela kort igen, Nollan. Eftersom jag vann hela tiden dagen före så skulle lillis slå mig och det gjorde hon till slut, efter många om och men. Snacka om att vi i familjen är dåliga förlorare! Den ena värre än den andra. :) Här spelas det på liv och död i stort sett :)


Lika fint väder var det på söndagen och jag kom på den smarta iden att passa på att torka av ute möblerna på balkongen! Stod där ute i linne, mysbrallorna och foppatofflorna, utan sockar och kände solen värma! Underbart. Sen satt vi där ute å spelade kort tills vi kom på att vi skulle göra mat och sedan skulle lillis packa. Vi hann såklart nöta tv-spel, CONTRA lite till. xD Sen for lillis hem och jag kollade wallander - Den svaga punkten. Planen var att somna tidigt men de gick inte! Inte så konstigt heller därför att vi mer eller mindre har vridit lite på dygnen, nå det borde inte vara så svårt att rätta till. Den som kan hända är att jag är relativt trött imorgon när jag ska upp före fan.. :) Det är ju en helt annan historia.


Imorgon ska jag som vanligt på möte, sen kommer Mami och storasyster till piteå en sväng innan dom åker vidare till Sunderbyn!. Tänker på dig mami! Du fixar det här!! love u!






Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards