Alla inlägg den 1 mars 2010

Av mizzsunshine - 1 mars 2010 21:46

Det är strax gonatt hemma hos mig, väntar bara på att tvätten ska torka. Några minuter till, sen ska jag gå ner och hämta det sen snöra mig åt sängen. Hoppas verkligen att jag inte kommer att ligga vaken länge länge innan jag somnar.. Lite nervös inför morgondagens tåg-resa. 

Resfeber kanske de kallas :)


Gonatt

Av mizzsunshine - 1 mars 2010 17:53

Jaha, snart har den här dagen också passerat.
Har varit och handlat på willys och kan då bara säga att det kommer ta ett tag innan man hittar nånting där inne :)

Har också färgat mammas hår idag, verkade inte som jag hade missat såå överdrivet mycke.. Vi får väl se.

Har också hunnit med att städa i sinne! Hade bokat tvättstugan idag kl 16, trodde jag men ack vad jag bedrog mig. Kom sedan på att februari inte har 29 dagar och jag då hade bokat fel :( hade tur att det sista passet för dagen var ledigt och jag kunde då boka det och tvätta kl 19 istället. Så arg man kan bli!! Städat vart det då iallfall även om min plan om att tvätta och städa samtidigt och sedan se tv i lugn och ro gick i stöpet. Blir å tvätta och se tv samtidigt. Nå det får väl gå. :)


Åker till kiruna imorgon, ska bli spännande :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards