Alla inlägg under februari 2010

Av mizzsunshine - 1 februari 2010 07:53

It's Monday! I'm awake and outta bed. What more do u want? xD


Steg upp lite för tidigt (som vanligt) och det innebär att jag, som idag är klar 1½ timme före jag hade planerat att gå hemifrån. Duschade, gjorde mig klar, drack kaffe, bäddade min säng, hunnit sitta vid datorn, allt i lugn och ro. Ganska härligt egentligen, men samtidigt känns det som att vafan hade kunna sova en timme längre :) Känner mig så stressad om jag inte gör som jag gjorde denna morgon. Hade nyss funderat på att göra bort att diska undan det jag inte gjorde igår. Där gick gränsen däremot på vad man ska orka göra på morgonen. Haha! Sparar på det några timmar till..


Jaha, om en timme ska jag gå till bussen och he mig i väg till vårdcentralen för att kolla upp min eländiga fot :/ Hoppas dom gör röntgen bara..


Skriver kanske mer sen om jag har nå å berätta. :)

Nu borsta tänderna och ta morgonsnusen xD

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards