Alla inlägg under februari 2010

Av mizzsunshine - 9 februari 2010 20:00

Låg så mysigt i min säng och kollade på en jättedålig film. District 9 heter den och så mitt i allt går min framtand sönder igen. Helvete!!

Blir att ringa tandläkaren direkt imorn bitti och hoppas på att de finns nån tid. Såhär pallar jag inte att gå å ha det. Fan så obehagligt.



Av mizzsunshine - 7 februari 2010 23:42

Den här söndagen har varit allt annat än tråkig! Har träffat jenny å jocke i luleå sen var jag och jenny nånstans. Hur kul som helst.

Vill ha vill ha vill ha!. Nån gång, fyller ju år snart ;)


Nåväl hemma i pite igen gjorde jag inte så mycke sen åkte jag iväg och såg film med P! Imagine that hette filmen och den va rolig. :P


Inga negativa tankar och känslor gör sig påminda för tillfället och det känns bra att vara hemma faktiskt. Ingen oro inför att natten är på väg.


Det är synd, för dumbos egen del att han lever om som fan när han gör nånting som han inte ska. Sen så syns det så väl på hans kroppsspråk att han har tagi nånting som han inte får ha!. Men bra för min del.

Nyss tog han mina hårnålar. Illa katten.. Hörde en duns mot golvet sen såg jag honom komma ut från badrummet, men någonting i munnen. Han hade den där stilen "ingen ser mig".. när han kom in mot vardagsrummet. oj oj.


Inte kul! Någon av missarna har spytt i hallen.

Tycker verkligen inte om att ta upp sånt, men har ju inget val. Det är ju någonting man får ta när man har djur helt enkelt. Synd att jag inte var hemma och kunde se vem av dom som inte mår riktigt bra. :( 

Fatta inte varför djur oftast spyr på mattor eller tyg av något slag.

Hade ju vari så mycke enklare att få bort bara från golvet.. Nåja.


Sängen nästa. Gonatt!


:(

Av mizzsunshine - 6 februari 2010 22:20

Alla dagar kan ju inte vara på topp. Planen var film hos en vän men det barkade. Helvete! Arg på mig själv och det känns inte bra..


Badade missarna idag, det gick förvånadsvärt bra faktiskt. Jag trodde inte det skulle fungera speciellt bra eftersom badkar är ganska halkiga.

Nu luktar dom gott och verkar inte alls sne för att jag badade dom.

Dumbo har myst en massa me mej, som han alltid brukar och jag har faktiskt fått hålla i nova. Hon har inte gått och gömt sig som hon brukar. Synd att Nova löser en massa hår. Funderar nästan om det kan va nå fel med henne och det är det felet som gör att hon fäller så mycket. jag vet inte. Vet ni?


Love u to Lillis! Å så klart resten av familjen xD


Nu ska jag försöka sova bort de här eländet och hoppas på en jättebra dag imorn! Nya starka dag. Inte ge upp hoppet.

Blir att åka till luleå och träfffa jenny och jocke. Ansiktsmassage. längtar


Av mizzsunshine - 6 februari 2010 02:14

Kvällen har spenderats i fina vänners sällskap, film och lite spel sen hem och väntande besök för kaffe och surr :) Nu är jag däremot trött och trycker bara hit ett litet kort inlägg innan det bär iväg mot sängen.. :P


Undrar varför jag har så lite läsare nu för tiden? :S 

Illa det här måste ändras på.. Kommentarer är ju också kul å läsa :P


Längtar tills på söndag, ska träffa Syster och Jocke. Fina människor! xD och ansiktsmassage på de. Hur mycke bättre kan de bli? Stor kram

Gonatt och sov gott!

Av mizzsunshine - 5 februari 2010 12:45

På väg att fara till pite på en stund.. Har packat och gjort allt klart, ska bara fixa en annan grej först och hjälpa mami litegrann sen bär de av.


Fortfarande med blandade känslor och en väldigt orolig känsla i magen :/

Av mizzsunshine - 4 februari 2010 20:03

Har hjälpt min mami att städa idag, det blev fint..

Int lätt när dammråttorna anfaller :)


Jag somnade med tvn fortfarande igång igårkväll. Det är inte vanligt alls. Har ett svagt minne av att jag stängde av den och fortsatte sov men det är så luddigt att jag vet inte vad. Kanske var "insomningen" som stängde av den istället, vad vet jag :) Trött var jag då iallfall.


Imorse vaknade jag då inte av att mamma sparka igång matmästarn men däremot vaknade jag av tvn. hehe. Somnade däremot om lika fort hehe.


Imorn bär de av till pite igen, blandade känslor ang det.

Alltid skönt att komma hem, men samtidigt så kändes ensamheten inte det minsta lockande. Får lösa det också på nått vis.


Nu sitter jag bara här och väntar på att en film jag tänkte se kl 21 på tv ska börja. Hörde att det var en riktig gråt film så får väl se.

 Jag brukar inte gråta till filmer ändå..

Av mizzsunshine - 3 februari 2010 19:40

Jag blir så jävla less. Det tar på krafterna och gör ont att vara sur och förbannad på någon som inte ens förtjänar det. Helvete.

Det gör saken nästan bara ännu jobbigare.

Varför överhuvetaget blanda i mig i den här historien när det jag säger inte spelar någon jävla roll i slutändan och dessutom bara vrids på så att allt likförbannat är mitt fel? Att det är jag som ljuger och jag som gör ditt å datt när jag förbannemej ENBART har sagt sanningen och hur jag har upplevt och ser på saker och ting.

Blir nästan bara ännu mer sur och förbannad, nu denna ytterligare ilska riktad mot mig själv enbart för att jag låter mig själv må dåligt och ta åt mig och det gör att jag blir på ännu dåligare humör och det går ut på mina nära och kära. Det är svårt att lägga allt dåligt åt sidan och le, låtsas vara glad när all energi går åt till att fundera och vara nere.

Att han beter sig som han gör, gör mig ju bara ännu säkrare på att han har gjort någolunda samma sak mot mig för flera år sen..

Den insikten borde bara göra mig starkare. Ska verkligen försöka få mig själv på bättre humör och omvandla alla negativa känslor till någonting bra och lägga den positiva energin på någon som faktiskt förtjänar det!!

Av mizzsunshine - 2 februari 2010 22:12

Alla bitar har fallit på plats.. Det var ju visserligen inte en dag försent. Visst har jag vetat det här tidigare med det kändes som att nu fick jag ytterligare bekräftelse och ilskan avtar så smått och tomheten tar över. Jag vet att jag har blundat och förnekat men det är SLUT med det nu. 

Det känns bra! Den här gången vet jag att jag kommer att kunna hålla mig stark nog att kunna ta vääldigt stort avstånd från dig..

Du har satt "din sista potatis" (som man så fint säger) i mitt liv och det känns bra. Synd att det tog så här många år innan du verkligen visade vem du egentligen är!! 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards