Alla inlägg den 26 februari 2010

Av mizzsunshine - 26 februari 2010 23:39

Okej, nu var det länge sedan jag skrev nånting här så känner att det är dags att uppdatera lite..


Måste först och främst bara ge Lillis tumme upp för att hon har grejjat med färgerna på min blogg. (Y) Awesome blev det. TACK!!


För övrigt så blev det tidigare i veckan bestämt att jag ska åka till kiruna på tisdag, stanna till fredag och då ska Pontus följa med mig till piteå! (Y) Ska bli jätte kul å fara dit å träffa dom, se hur dom bor och återse staden dessutom. Länge sen jag var i dom där trakterna nu.


Ja, sen vet jag inte riktigt vad som är intressant att berätta.


"Alla känner apan men apan känner ingen". Världen är allt bra liten ändå!


Ska snart bege mig mot sängen så att jag orkar stiga upp och åka till luleå imorgon under dagen och sen vad som händer senare har jag ingen aning. :P Den som lever får se


Då hörs vi

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards