Alla inlägg den 20 februari 2010

Av mizzsunshine - 20 februari 2010 22:18

Sitter här i min ensamhet och låter tankarna vandra iväg, någonstans långt långt bort.


Funderar lite på min nuvarande livssituation och vad som hade kunnat vara annorlunda precis nu. Saker som hänt, sånt som jag har varit med om och gått igenom som har format mig till den jag är idag. Negativa tankar. huva. Tänk om..  Det och det inte hade hänt och det hade hänt istället så hade jag kunnat ha det så mycket bättre i nu läget. Jag vet att jag inte alls borde känna såhär. Det jag gick igenom var Inte mitt fel, dock är jag väl en av dom få som har sår kvar efter allt? vem vet.


Funderar starkt på att gå och lägga mig istället för att sitta här och kolla på tv, nånting som jag ändå inte egentligen vill se.


Nä men så ovanligt. som jag precis sa hade jag ju tänk gå och lägga mig. precis då hör jag att någon av grannarna lever om. Suck


Idag är en sån där dag jag lika gärna kunnat skippa.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards