Alla inlägg under januari 2010

Av mizzsunshine - 5 januari 2010 06:45

Slog upp mina klar gröna ögon för undefär en kvart sen. Kände att Nej! det är ingen ide att sova en 1tim 15 minuter så jag steg upp och slog igång datorn :) Å nu sitter jag här och fryser istället för att ligga och golna under täcket. Jag vet ju att om jag hade somnat om hade jag varit så himla mycke tröttare och dessutom så skulle mami väcka mig eftersom att jag inte hör väckarklockan när jag har hörselmoddarna på mig :) Kanske blir jag som får väcka henne eftersom hon ligger och sover nu istället..


Ska vänta en stund och sedan ska jag gå och se om frisyren går att rädda, eller om jag måste slänga mig i duschen. Sen måste jag väl bädda bort sängkläderna från soffan och he upp soffkuddarna på en gång och sedan så ska jag packa ihop mina egna saker så att allt ryms. DET, om nånting lär ju bli spännande..


Nu sitter min Dumbo här precis brevid datorn och vill gossa, han låter så mysigt och ser så mysig ut där han sitter och tror att jag inte ser honom.

Av mizzsunshine - 4 januari 2010 22:03

Sitter här och lyssnar på radio. Radioseven.se.

En hel del bra partylåtar må jag ju då säga.


Dagen har varit lugn, varit i samhället och gjort ärenden, var förbi en av mina morbröder och fikade en sväng också.

Imorn ska jag & Lillis & katterna till piteå! YAY :D


Å Jocke är en ängel!  

Av mizzsunshine - 2 januari 2010 23:50

Vad gör man, en lördag kväll..

Sitter här, inte alls roligt må jag då säga. Hade ju hoppats på att spela lite kort och umgås lite eftersom kriunaborna åker hem imorgon. men nädå..


Känner lite ångest..

Snart Februrari och det innebär att det snart är Alla Hjärtans Dag.. :(

Me Don't Like!

Av mizzsunshine - 2 januari 2010 22:14

Hitta den här låten tidigare idag :) I Brist på Annat


Av mizzsunshine - 2 januari 2010 15:16

Mn katt Dumbo sitter nu precis framför skärmen och försöker ta mus pekaren och bokstäverna somi jag just nu skriver. Jag skulle så gärna vilja veta vad som försigår i hans huvud just nu :D

Eller kanske inte vid närmare eftertanke.


Min dator är på vift ännu. Ska in på måndag igen och höra hur det går. Hoppas hoppas på att dom överhuvetaget gör nånting åt den. *saknar*


Jag vill åka hem, till lägenheten och tystnaden, min säng och bara vara..


There is nothing left to say. Don't waste another day"




Av mizzsunshine - 1 januari 2010 21:15

Det har blivit en hel del sena nätter nu och det känns.

Jag borde verkligen ta mig i säng före halv fem inatt :P Huva


Imorgon ska vi till samhället igen och då ska jag förbi expert en sväng :) Hoppas hoppas på goda nyheter :P


Jag är jätte trött och har ingenting alls att skriva faktiskt kom jag på nu.


Så ja ger upp :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards