Alla inlägg den 30 januari 2010

Av mizzsunshine - 30 januari 2010 20:13

Vars har den här dagen tagit vägen?

Tycker inte riktigt att jag har gjort nått nästan.

Har tvättat en massa, kläder, sängkläder, filtar, sofföverdrag, handdukar, sängöverkastet.. :) Städat har jag ju iof också gjort, det har ju tagit sin lilla tid. Rengjort alla ljus och satt dit nya värmeljus. Mys. Sen det vanliga man göra när man städar :P Det värsta är ju ändå att skrapa vardagsrumsmattan. Helvete va Kissehår. Huva.


Väntar på att sista tvätten ska torka sen ska jag inte röra en muskel bortsett från de man använder för att byta avsnitt på Dark Angel eller lägga sig i badkaret och sen stiga upp något tag senare :P


Underbart. Man känner hur rent det luktar när man öppnar ytterdörren. Helt nöjd faktiskt.


Imorn ska jag tvätta dom mindre mattorna och sedan stryka sofföverdraget, det iddes jag inte göra ikväll :P

Måste ju hinna njuta lite å

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards