Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Fredag

Av mizzsunshine - 22 januari 2010 18:27

Yess fredag idag och det började mindre bra men känns bättre nu :) Vaknade på mitt mindre bra humör och det resulterade i utebliven frukost och kaffe. Dessutom lagade jag bara till morgonfrilla och så fick det vara. Illa illa..

Jag verkligen måste ringa vårdcentralen på måndag, det går inte slira på det längre. Huva. Helvete, fyra månader och min fot gör fortfarande ont och den är dessutom lite blå ännu. Det är INTE som det borde vara.


Humöret lyckades jag iallfall litegrann hålla emot under dagen och jag köpte en liten ljusstake. En rund med tre ljushållare. :P Jättefin och den passade perfekt i hallen ovanför katternas Klös-träd.


Planen är att jag strax ska sparka igång tvättmaskinen, ids däremot inte tvätta allt, bara det viktigaste och sedan städa. Gjorde det inte ordentligt sist så att det blir att ta det nu istället..

Dammtorka, dammsuga och skura efter det. Sen blir det väl antagligen att tända nå ljus och mara vara. Man vet aldrig, kanske dyker upp nå mer spännande att göra. Men städa först, prio ett just nu.


Då vet ni :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards