Alla inlägg den 11 januari 2010

Mys

Av mizzsunshine - 11 januari 2010 20:28

16 Ljus, varmt vatten i badkaret och en bra bok..

Kan inte bli så mycke bättre :D


Upp tidigt imorn så blir nog att lägga sig i sängen och fortsätta läsa en stund, hoppas på att jag somnar relativit tidigt och orkar ta mig upp imorn. Imorse var det som svårt. Kan ju iochförsig gå lättare när man vet att man ska nånstans :P


Slarvade med disken idag :S Orkade int diska direkt efter maten och sen lockade badet mycket mer än att stå vid diskbänken. Nya tag imorn :P Värdsproblem va, haha.. Jag(vi) som va så duktiga här några dagar.. Så här i efterhand då känns de fan bra å göra det direkt så slipper man se skiten som hånar en när man går förbi. Vid närmare eftertanke så äre kanske lika bra å fixa det nu så behöver man inte tänka på de imornbitti.

Så får det bli..


Måste gå ner i förrådet imorn eller nån dag och leta fram boken som Thomas och Diana gav mig förra julen. :P På tal om böcker kanske jag borde gå in på bibblo och se om dom har nå roligt jag kan fördriva tiden med ett tag. Får se vad som händer.


Av mizzsunshine - 11 januari 2010 14:34

Sov en aning för länge idag, tanken var att ta sig upp tidigare, men vafan :) Man kan inte va perfekt jämt och ständigt.


Var ute och gick tidigare, enbart för att få lite luft och samtidigt ger det träning för foten, även om jag fortfarande inte kan gå i min normala fart pga fotdjäveln så var det ganska härligt. Lite småkyligt ändå trots att det var ca två plusgrader ute. Nå ska inte klaga alls på tempraturen. Jag är så jääkla less på att foten it är hel..


Ringde precis till vårdcentralen, hade behövt prata lite me dom om några saker, inget allvarligt så klart men ändå. Då finns de it ens nån tid. grr..


Har provat ringa några andra samtal också, det verkar inte vara min dag idag.. huva.


Så nu ligger jag här på madrassen under täcket och lyssnar på Radioseven.se. Fryser som ett jag vet inte vad. Ska sluta skriva å gosa till mig här under, hoppas att jag inte somnar bara. Kan inte vara en bra ide.



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards