Alla inlägg den 9 januari 2010

Av mizzsunshine - 9 januari 2010 22:18

Städningen är klar och disken är borta :) Har legat i badet ett tag och läst bok, men höll på att somna så steg upp och la mig här istället. Så smsa en vän och ville jag skulle komma förbi så jag fixa till mig lite sen så satt vi och sociala litegrann och nu ligger jag här igen.

Funderat starkt på att renbädda i sängen(så otroligt härligt att göra de när man har städa, vet it varför) och sen bara läsa sen stund tills ögonen står ännu mer i kors och sedan sova sova. Å stackars den som väcker mig imorn :) Fast bara nu för att jag sa sådär lär jag ju vakna tidigt som fan. :(


Gonatt lr nå xD

Av mizzsunshine - 9 januari 2010 13:35

Har precis kommit hem till värmen efter att ha följt Lillis till bussen :/


Måste fasen bara säga att det är härligt med nya täckbyxor och ny jacka. Fryser inte direkt när jag är ute, men däremot så hinner man bli varm när man har klätt på sig innan man går ut och när man kommer in, innan man har hunnit kravla sig ur :)


Å trött är jag, promenaden i kylan gjorde nog susen så jag orkar ta mig igenom den här dagen också. Sov ca 4 timmar inatt, dock var det nog värt det. Trevligt att fara dit vi var å se film.. Varmt och trångt. :P

Mer säger jag Inte.


Ska göra ett ryck och plocka ihop massa, packa upp väskan, dammtorka, dammsuga, skura, göra en grundligare städning i badrummet också var planen. Få se hur långt den gnutta energi räcker :P


Ikväll blir det ett bad och sen förmodligen sova tidigt. hoppas jag.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards