Alla inlägg den 5 januari 2010

Av mizzsunshine - 5 januari 2010 18:14

Så härligt..

Har precis stigit upp ur badet, gode skönt var det.

Synd att jag mår så förbannat illa och hur jag än försöker så går de tamefan inte att spy.. :S

Av mizzsunshine - 5 januari 2010 06:45

Slog upp mina klar gröna ögon för undefär en kvart sen. Kände att Nej! det är ingen ide att sova en 1tim 15 minuter så jag steg upp och slog igång datorn :) Å nu sitter jag här och fryser istället för att ligga och golna under täcket. Jag vet ju att om jag hade somnat om hade jag varit så himla mycke tröttare och dessutom så skulle mami väcka mig eftersom att jag inte hör väckarklockan när jag har hörselmoddarna på mig :) Kanske blir jag som får väcka henne eftersom hon ligger och sover nu istället..


Ska vänta en stund och sedan ska jag gå och se om frisyren går att rädda, eller om jag måste slänga mig i duschen. Sen måste jag väl bädda bort sängkläderna från soffan och he upp soffkuddarna på en gång och sedan så ska jag packa ihop mina egna saker så att allt ryms. DET, om nånting lär ju bli spännande..


Nu sitter min Dumbo här precis brevid datorn och vill gossa, han låter så mysigt och ser så mysig ut där han sitter och tror att jag inte ser honom.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards