Alla inlägg under december 2009

Av mizzsunshine - 2 december 2009 17:45

Dagen började med att jag vaknade av att dumbo la sig på kudden med tassen mot min kind, mys.


Efter ett tag kom mamma förbi och ville ha morgonskaffe, när hon hade farit ringde jag till min pappa och hörde när han skulle dyka upp, blev nästan som en far och dotter-dag idag. Trevligt. Han var snäll och satte upp min halllampa i taket. Beundrade lägenheten och min stora balkong. Efter besöket på sjukan(vilket var anledningen till att han kom till piteå) så for vi till statoil och tvättade bilen, skinande ren blev den. Efter det så åkte vi runt på röda korset och reprisen.. ;P Sen bjöd jag på en enkel middag och sen åkte han hem igen :P


Ska snart ta å diska bort och packa upp & diska glas så att jag får det gjort. Har dragit på det nån dag nu och det fixar sig inte av sig självt :P


Har en av katterna liggandes precis baki ryggen just nu, varmt och skönt :P Sitter på sängen eftersom att min internetkabel inte når till vardagsrumsbordet. grr..


Ikväll händer det nog ingenting speciellt. Kanske tar en promenad och lyssnar på musik lite senare, om inte foten sätter stopp för det. Har ont se nanting. Huva.


Såg btw att jag har två stora blå märken på höger benet. Vars och hur jag fått dom är en gåta.. Har ingen aning faktiskt, såg när jag la mig i badet för nån kväll sen att dom fanns där, har inget direkt minne av att jag har sött emot eller gjort illa mig alls under helgen, men tydligen..


Vaktmästarn har varit hit och besiktat lägenheten idag och nu vet jag exakt vad som ska lagas till här i lägenheten. Ska fara in till kontoret och välja tapeter antingen i veckan eller så på måndag. Får se hur det blir. Känns lite surt att inte kunna he upp saker på väggarna och packa upp allt nu på en gång, men det är ju som ingen ide ens eftersom att jag ska få nya tapeter i kök och vardagsrum och slipat vardagsrumsgolv, nya golvmattor i kök och hall, tror jag.. Kommer bli intressant vars jag ska he alla grejer medans dom håller på här. Dock så löser det säkert sig..

Det kommer bli awesome!!..





Av mizzsunshine - 1 december 2009 22:57

Idag, är en sådan dag man lika gärna kunnat hoppa över, känns det som


Det är väl lika att gå och lägga sig snart, jag är jätte trött och humöret är ju inte alls det bästa. Dock finns det anledning till det, men det ska vi inte alls gå in på.


Imorgon kommer min mami hit och dricker morgonskaffe innan hon åker hem till Arvidsjaur igen, ska bli kul å se om jag överhuvetaget har vaknat.. och senare på dagen kommer min pappa förbi en sväng också :P


Nä nu ska jag leta fram en lampa som får agera som lyse när jag ska läsa :P Om jag orkar.



Av mizzsunshine - 1 december 2009 16:13

En Skitdålig dag..



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards