Alla inlägg under december 2009

Av mizzsunshine - 14 december 2009 14:05

Ska få inlagt nytt vardagsrumsgolv imorgon, fick jag veta imorse. Wie.


Måste dock tömma rummet på grejer och möbler helt och hållet nu i eftermiddag/kväll. Det beräknades ta 1 - 1½ dag, så på onsdag eftermiddag borde det vara klart och det innebär att jag kan packa upp grejerna igen, sådär, då blev man av med några kartonger :P Inte dåligt.


Efter det så väntar jag på att få ny matta lite varstans i lägenheten, bland annat i köket, innerdörrarna är på målning sedan förra måndagen och förväntas komma tillbaka idag egentligen, kanske imorn då :P Har inte tyckt att det är speciellt trevligt att vara utan dörrar i lägenheten (såklart inte ytterdörren) men ändå. Det känns ju bra att ha nånting att stänga om sig när man ligger i badet eller ja :P Slipper ju även ha ex. badlakanen liggandes på golvet, som egentligen brukar hänga på en hylla som i sin tur hänger på badrumsdörren. Den ligger btw också på golvet där inne å tar plats just nu..


Mycke är i sín oordning just nu, börjar skymta ljuset där långt borta i andra sidan av tunneln.. snart snart..



Av mizzsunshine - 13 december 2009 21:09

Har tvättat klart, diskat och faktiskt öppna posten :D

(fy på mig, måste verkligen skärpa mig med de där)

 

Nu sitter jag mest här och pratar lite på msn och kollar tv, borde nog egentligen vika ihop tvätten och bädda klart sängen men Dumbo ligger och sover så mysigt här i täcket brevid mig. Har inte hjärta riktigt alltid att flytta på honom. Dessutom så fastnade jag vid tvn, mycke mer intressant att sysselsätta sig med än att göra det man borde..


Drack kaffe för ett tag sen och jag kan inte riktigt förstå varför jag blir så trött av kaffe helt plötsligt :P Inte lätt


Nä nu ska jag göra nytta och flytta på kissekatten.. :P


Måste bara få tillägga att min fot fortfarande gör helvetes ont.

Gjorde inget speciellt igår och då kändes det bättre igen.

Nu i eftermiddag när jag gått i trapper upp och ner(till tvättstugan och så) + den lilla promenad jag tog, så gör det jätte ont igen :/

Jag är less..


gonatt

Av mizzsunshine - 13 december 2009 16:17

Jag promenerade iväg till konsum för att köpa snus :P

Väl där så kom jag på att helvete jag har mitt Legitimation hemma. Shit.

Testade iallfall, sa att jag hade glömt det hemma. Hon som satt i kassan tittade skumt på mig. Jag sa att jag faktiskt är född 87. Det kändes fortfarande som att hon inte riktigt trodde på mig, men sen sa hon:

För den här gången då. :P Det var lite roligt faktiskt..


Har tagit itu med lite saker som ligger där och skapar ångest och nu håller jag på att tvätta, sen snart nån gång ska jag diska sen göra mat och äta, sen diska igen om jag ids :P Får se vad som händer..


Min dator har blivit sådär knäpp igen så som den var förut ett tag. Grr. Man kan ju ha annat att lägga energin på ju.


Söndag.. Då brukar jag iallfall oftast känna att den här dagen är såå tråkig, finns inge roligt att göra och den tar aldrig sluut..

Idag känns inte så. Det känns istället som att jag inte riktigt hinner göra det jag vill :P


Har funderat och tänkt en del. På totalt onödiga saker och har därmed inte alls kommit fram till nånting mer än att det är ingen ide å tänka och fundera på de här :P så de så. Tidsfördriv helt enkelt. Ibland känner jag saknad men nästa sekund tänker jag att va fan, så här ska det inte vara och så finns den saknaden inte mer.

Av mizzsunshine - 12 december 2009 15:17

Mörkret faller ute och jag har inte ens haft någon som helt fundering på att gå ut. Ännu en dag man har slösat bort dagens ljusa timmar på ingenting alls. Usch. har inte riktigt lust att göra någonting alls faktiskt, trots att jag samtidigt känner mig rastlös. Det finns en massa saker jag borde göra men det tilltalar mig inte ens en millimeter just nu. Mamma och Thomas har varit förbi en sväng tidigare, han satte upp min sänglampa och lite annat smått och gått. :P Någonting positivt iallfall..


Nä måste göra nånting, kan inte bara sitta här och skriva värdelösa saker som säkert inte alls många kommer att läsa iallfall..


:(

Av mizzsunshine - 11 december 2009 14:41

Sov som en sten inatt och länge idag sov jag. Känner mig ganska utvilad ändå. jises.Har precis kommit ur duschen och om ett tag ska jag väl fara hem och kika hur det går i min lägenhet, om mami kan komma me katterna eller om jag flyr igen hehe.. :P



wie

Av mizzsunshine - 11 december 2009 00:15

Såå obehagligt att skriva på ett delat tagentbord. ;P


Sitter hos en kompis och nöter litegrann medans han spelar nå.. Känns som att det vore tid att sova om inte allt för länge. Ganska trött känner jag mig..


jäklar, så snus de har gått idag också. måste skärpa mig, de här går inte alls..


Nä nu ska jag nöta vidare sen sociala litegrann och sen sova..


Gonatt

Av mizzsunshine - 10 december 2009 14:59

Strax efter klockan 7 imorse kom karl som började stöka och greja inför tapetseringen, så jag hjälpte till att ställa ihopmöblerna, packade sedan katterna och väntade på att min snälla mamma skulle komma för att hämta mig och djuren.

Är i bergsviken nu och senare i eftermiddag flyr jag till en kompis eftersom det är omöjligt att befinna sig i min lägenhet för tillfället. Ska hem en sväng och hämta nå grejer så får väl se hur mycket som har hänt sedan i morse.

Nu är kaffet serverat så ska sociala lite sen göra nå nytta..



Av mizzsunshine - 9 december 2009 21:16

Så inni helvette!..


Ska plocka undan de sista grejerna nu på stört och sen sova som en sten tills imorgon bitti när allt annat forstätter. The never ending story?


I helgen ska jag dra täcket över huvet och sluta existera nån dag :P nä skojade bara, men ska ta det lugnt, se idol, kanske nån film och annars bara sooova ungefär. Är helt slut. Batterinivå låg och laddare saknas. :(

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards