Direktlänk till inlägg 31 december 2009

:D

Av mizzsunshine - 31 december 2009 14:28

Har inte blivit så mycke bloggande dom här sista dagarna. Jag har inte haft tid eller överhuvetaget nästan inte orkat sitta vid datorn någonting.

Mycke roligare att umgås med kirunaborna! :)


Igår var jag och jocke till samhället, lämnade in min dator på expert och gjorde lite andra ärenden. Vi hyrde även film och på kvällen när det var dags för filmstund så funka ingen dvd. Jag och jocke skulle åka till Arvidsjaur och låna en. Då vi kom till garaget insåg vi att det var någon som hade gjort en inte så vidare smart parkering precis utanför våran garage-dörr. Det var bara att knalla tillbaka och plinga på. Jag frågade om det var någon av dom som hade parkerat utanför garaget och sa att vi behövde få ut bilen. Ägaren till bilen kom springades och sa: Men vem är det som har gjort en sån här dum parkering.. Något i del stilen :P Inte äre lätt alltid..


Vi såg iallfall Airbuddies - Valpgänget på äventyr tillsammans med pontus. Efteråt gick han och lade sig och vi spelade chicago.

Sedan avslutade vi kvällen med att se filmen Tenderness. Tror inte att någon av oss riktigt fattade :P


Jag hade lagt mig och smsade lite med Lillis.. Vi pratade om planerna inför nyåret och planen var att även lillis ska sova här inatt då.


Lillis: Hur ska vi sova imorgon?

Jag: Ryggläge!


Haha, så roligt :P Vad hon egentligen ville veta var vem som skulle sova vars :D


Ska hoppa i duschen och fixa till mig innan Pappa och Lillis kommer hit :) Dom borde vara på väg snart iallfall..


GOTT NYTT ÅR!!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards