Alla inlägg under oktober 2009

Av mizzsunshine - 20 oktober 2009 16:43

Guud ändå. Var in på The Phone House. Det enda jag kan säga egentligen är att jag behöv inte längre säga vad jag vill eller vem jag är. Dom vet :P När det var min tur frågade jag iallfall om dom vet något nyss, som jag inte redan vet och hipp som happ så slutade det iallfall med att han skulle prata med chefen och tala om att jag hade varit in och han skulle få ringa till nokia direkt på morgonen och sedan höra av sig till mig när han vet nå mer. (som alltid förr, egentligen) Lite små skillnader men utgången är den samma. Fortfarande. Min telefon hade på sig till idag att komma tillbaka och den har den ju såklart INTE gjort. Grrr


Nu ska jag vänta på att min vän ska komma hit och sen ska vi fara å simma.


kram

Av mizzsunshine - 19 oktober 2009 23:36

För er stackare som faktiskt hann läsa mitt förra inlägg så tog jag bort det eftersom jag har nu lugnat ner mig så ilskan har försvunnit, för Stunden. <-- vad bara tvungen att poängtera.


Har tänkt sova nu och verkligen hoppas att solen skiner, snön ligger som ett vitt täcke över världen(den lilla del jag nu kan se från lilla piteå) och att jag är på bra humör imorgon :)


kramis

Av mizzsunshine - 19 oktober 2009 21:21


Det snöar, äntligen Skrattande Så som jag har längtat. Synd att det var mörkt ute när jag insåg att det snöade så att jag kan inte ta nån bild. Eller kan och kan, det kan jag säkert men har ingen lust helt enkelt. Nu skull man haft nån å mysa pysa med :Y Thats sugs.


Imorgon är det tisdag! Det betyder att jag ska simma med en vän och kanske jag får höra nånting fråå The Phone House, möjligtvis


Jag har nyss sett Marley och Jag, ätit glass och myst me missarna. Den var helt okej men kanske inte den kategori jag egentligen var sugen på att se. Återigen, man skulle haft mr right att mysa me lite i höst/vinter mörkret.. Nåja bara acceptera läget och se glad ut. Fast frågan kvarstår. vad ska jag hitta på nu? Hade inte alls tänkt lägga mig tidigt ikväll, igår gjorde jag det och tog likförbannat flera timmar innan jag somnade, shit alltså.Till slut hotade jag mig själv, att somnar du int nu då .... hehe nej jag skojade. :P Inte så mycke aktivitet på msn heller så kanske gör nånting helt annat. Får se.


Nä nu ska jag sluta klaga och göra nånting annat.

Av mizzsunshine - 19 oktober 2009 09:49

Det borde inte vara lagligt att vara såhär trött. Skulle vilja ha en sån där kallad "mat och sov"-klocka. Guud vad underbart det hade varit då. :P Jag hade mer än gärna kunnat sova Minst några timmar till utan som helst problem..

Har precis gjort mig Nästan klar, behöver bara byta byxor och ta på mig nå sockar då är jag fit for fight.. Ska ta bussen in till stan för att sen möta upp johnny och äta lunch och sedan göra lite ärenden.


Be Back Later:P

Av mizzsunshine - 18 oktober 2009 20:49

Jaha, nu var det snart dags för å landa lite innan det är dags att sova. Hade tänkt äta glass och se wallander meeen har nyss ätit middag så kände mig inte alls sugen just nu då. Fick främmande tidigare ;) och de va ju trevligt. :P


Imorogn blir det att luncha med en vän i stan :P sedan så har jag inte nå direkta planer utan får se vad som händer.

Tar det som det kommer helt enkelt..


Funderar lite på min mobil. Snart snart borde det verkligen hända nånting. Måndag imorgon, vars har den här helgen tagit vägen? Kommer sitta som på nålar i hopp om att dom ringer därifrån eller skickar ut ett sånt kryptiskt sms om att min mobil nu är tillbaka i butiken efter service. Fast samtidigt hoppas jag att den inte alls kommer tillbaka imorgon eller på tisdag, för då får jag en helt ny.. Både lite bra och dåligt de där.. you never know. Lär ju upptadera bloggen åtminstone när det händer nånting vettigt.


Nu ska jag fortsätta se lite på tv. krama.

Av mizzsunshine - 18 oktober 2009 14:19

Det är omöjligt att göra Änglar av Apor

 

  

Av mizzsunshine - 18 oktober 2009 13:03

Jag tycker inte om den här dagen. Finns Inge å göra. :/  Det är som att allting stannar av bara för att det är söndag, visst det är vilodagen men ändåå. :P Om man inte har ro å göra ingenting, blir lätt tråkigt då..


Har precis duschat och grejat lite, sitter här och gör ingenting medans jag väntar att håret ska torka litegrann.. Ändå ganska skönt att skutta runt i handduk och göra ingenting en stund.


Suck. Borde väl he mig i kläderna och göra nå nytta istället för att sitta här å dröna.



Av mizzsunshine - 17 oktober 2009 16:27

Halvvaknade sådär litegrann imorse och somnade om, trots att jag verkligen försökte hålla mig vaken. Det är alltid så härligt och mys. Ringde till mami och prata lite så då vakna jag till lite och steg upp, skulle precis svara på ett sms jag fick under den tiden jag faktiskt sov, så fick jag ett nytt, nästan likadant från samma person. Det gillas INTE. Definitivt inte med mitt morgon humör. Man måste låta mig vakna till innan man börjar irritera mig annars slutar det Illa.. Förlåt för att jag sårat dig(du vet vem du är) Du vet hur jag fungerar och jag har sagt att du ska lägga av så känns lite som att du vet vad du ger dig in på och måste ta dom konsekvenserna.


Har varit och hälsat på min mor och henns karl en stund och nu är jag hemma igen och ska göra middag innan jag far bort och gör nå annat igen :) Kände inte alls för att sitta hemma och ruttna bort i mitt dåliga humör idag.. Det fungerade faktiskt, är på bättre humör nu, men bara för att jag är det just nu så skulle jag avråda folk att irritera mig..


See you later

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards