Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Don´t mess with me today.

Av mizzsunshine - 17 oktober 2009 16:27

Halvvaknade sådär litegrann imorse och somnade om, trots att jag verkligen försökte hålla mig vaken. Det är alltid så härligt och mys. Ringde till mami och prata lite så då vakna jag till lite och steg upp, skulle precis svara på ett sms jag fick under den tiden jag faktiskt sov, så fick jag ett nytt, nästan likadant från samma person. Det gillas INTE. Definitivt inte med mitt morgon humör. Man måste låta mig vakna till innan man börjar irritera mig annars slutar det Illa.. Förlåt för att jag sårat dig(du vet vem du är) Du vet hur jag fungerar och jag har sagt att du ska lägga av så känns lite som att du vet vad du ger dig in på och måste ta dom konsekvenserna.


Har varit och hälsat på min mor och henns karl en stund och nu är jag hemma igen och ska göra middag innan jag far bort och gör nå annat igen :) Kände inte alls för att sitta hemma och ruttna bort i mitt dåliga humör idag.. Det fungerade faktiskt, är på bättre humör nu, men bara för att jag är det just nu så skulle jag avråda folk att irritera mig..


See you later

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards