Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

hmm

Av mizzsunshine - 14 oktober 2009 14:10

Har suttit en stund och kikat på nokias hemsida. På telefoner som ligger ungefär i samma prisklass som den jag redan har, utifall jag eventuellt skulle få en ny, som sagt. Jag vet ju inte hur det ligger till med det ännu för att jag har inte varit in eller ringt till phone house och chefen har inte ringt, (ovanligt?). jag är less på att springa där var och varannan dag. Hur som helst. Jag hittade iallfall några stycken som verkar okej. skulle ev kunna tänka mig att ha en någon utav dom. Finns egentligen inte så mycket att fundera över eftersom om det nu blir så att jag får en ny så får jag antagligen inte välja, bara le och se glad ut, tacka å ta emot den man får. Lite dåligt egentligen. Nåja nog om det.


Här på förmiddagen när jag hade vaknat till, innan jag begav mig in i duschen var jag tvungen att dammsuga i hallen och på toaletten, litegrann i köket också. Kändes hemskt att gå förbi där, grus & sand överallt. Det riktigt krashade under fötterna. Har känt nån dag att jag borde ta tag i det också men ha inte blivit som vanligt. Nu är det gjort och nån dag här framöver ska jag städa ordetligt.


Har varit på reprisen och röda korset med Anna, för en stund sedan och hittade en lika dan ljusstake som jag redan har i fönstret hemma, så nu har jag två likadana. Fyra ljus till att tända när jag väl tänder alla :P


Jag har även fått ett erbjudande om lägenhet på den jag sökte här i öjebyn. Jag ringde pitebo och hörde vilket plats jag har på den och jag ligger tvåa. Sen Ringde jag upp personen som bor i lägenheten nu och vi bestämde att jag skulle få komma och titta på den kl 18. Just nu i denna stund känner jag att: Nja vore som en impulsflyttning om jag tog den. Var ju som sagt inte planerat överhuvetaget.. Men men titta kan man ju. :P säkert blir jag ju kär i den. haha. Däremot ligger den på 1 våningej(vilket betyder att den troligt nog inte är inglasad heller), alltså inte BV våningen så jag vet inte riktigt. Känner lite både positivt och negativt ang det faktiskt, Kanske borde tacka nej och vänta på nån annan lägenhet istället. Så har jag även hunnit se över lite andra grejer och pratat lite med vissa personer. hmm får se. Ska åtminstone titta på den senare idag och sen får jag bestämma utifrån det..


Snart ska jag fara till musikgränd och äta palt. mm mm mmm :P Hoppas jag hinner sluta ha ont i magen innan dess, åt fil till frukost och som jag har konstaterat tidigare så är det nog inte det bästa frukostvalet för mig.


la la la. Hade nog inge mer att dela med mig utav för tillfället..


Jo en sak. *tumme upp* till lillis som fick VG på engelskan :P yay.

 
 
anne

anne

14 oktober 2009 14:24

vad roligt med ny mobil!

http://annebertelsen.blogg.se

 
lillis

lillis

14 oktober 2009 16:38

ahwii, tack :D

http://blandalltmittsvammel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards