Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Helgen

Av mizzsunshine - 11 oktober 2009 17:27

Jag är inte alls på humör för att dra allting som har hänt i helgen. :)


I fredags efter att jenny och jocke hade farit så vart de lite mys, sen gonatt saga sen sov han som en sten :) Jag satt vid datorn och prata lite med trevligt folk sen blev de midnatt och insåg att jag också borde gå och lägga mig så jag skulle orka vakna när grabben vaknade..


På lördagen var vi ute på promenad, passade på att köpa godis, sen såg vi mio min mio och sen bar det av ut ett tag till. Efter middagen blev det glass och film igen. På kvällen spelade vi spel och han lyssnade på cd spelaren sen somnade han. :) jag satt uppe ett tag sen insåg jag att jag orkar inte va vaken längre så gick och la mig och tog inte länge så sov jag också


Idag var det min tur att väcka honom :) han ville inte riktigt vakna och har varit på halvdåligt humör hela dagen, Värre blev det när jocke och jenny kom. Snarare så var det Kört då men men gick ju de me..


Fick en lite present av dom som tack för helgen :) TACK! .. ska mublera ut ljuset på bordet nu ikväll när jag har stökat bort litegrann :)


nu ska jag ta det lugnt tills one tree hill börjar på tv sen så får man väl se vad man hittar på :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards