Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Ny vecka - nytt leende

Av mizzsunshine - 5 oktober 2009 15:57

Måndag idag. Steg upp tidigt och mötte dagen med ett leende.

Hade ställt två väckarklockor imorse. En 5.30 för att jag skulle få känna att ja, jag har tid å somna om. och mycke riktigt, jag somnade om och mys.sov till strax innan den andra klockan skulle ringa kl 8.


Gjorde bort att ringa samtalet jag skulle göra och sedan startade jag datorn och kikade runt. Pratade med Anna på msn och bestämde en tid när vi skulle fara till stan och kika läget :) hittade lite saker faktiskt, det brukar ja inte göra.


Nu sitter jag bara här och videosamtalar med lillis :P Funderar om man skulle gjort nå middag, i normal tid. :P Börjar känna mig lite småhungrig faktiskt. Tror jag ska steka upp nå palt bara. gott gott. Fast det är ännu godare med hemmagjord palt.. Yammi. 


Mami! jag vill ha palt :/

 

det var väl allt för nu..


 
 
K.L

K.L

5 oktober 2009 17:32

Klart du ska få palt...Kram

http://kerran.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards