Alla inlägg den 23 september 2009

Av mizzsunshine - 23 september 2009 21:04

Orkade inte blogga igår, städade och tvättade i stort sett hela dagen, från det att jag steg upp tills det att jag gick och la mig, inte så sent men ändå :P somnade ganska fort när jag väl tog mig isäng och slutade läsa. Måste läsa lite mer ikväll, har inte tänkt hålla på med den boken hela hösten. Vill ju faktiskt se filmen också, den sägs ju ska vara bra. :P


Har i stort sett gjort klart min höst städning nu :D Allt som ska tvättas har blivit tvättat, det känns bra. Hittade massa skrot under soffan och sängen när jag städade där :D

Har gjort en massa annat också som inte finns nå värde i att berätta :P


Det jag däremot har kvar är dom två återstående garderoberna och insidan alla köks skåp dvs också det sk "sak"skåpet, det lär ju ta en stund att rensa där i och ställa allt i ordning så att man faktiskt hittar det man söker och sist men inte minst byrån i köket. Usch!, vill inte ens tänka på det. men det måste ju göras det också. Vet att det finns en massa smått å gott som inte skall vara där egentligen.


Ikväll tar jag det bara lugnt, känner att jag överansträngt vänsterfoten nu i några dagar så måste försöka hålla mig stilla ett tag nu. Tror att jag ska stöka bort nå grejer (redan där sprack de där om att sitta stilla) och sedan gå och lägga mig, göra en tidig kväll och bara läsa läsa tills jag blir trött och somnar :P Det lät som en bra ide tycker jag.

Ska inte sova halva dan imorgon, har ett möte mitt på dagen så jag måste ju faktiskt vakna till före också


Såg nyss en reklam på tv, om kexchoklad, det är gubbe som sitter på en bänk och ska äta en kexchoklad och dricka kaffe, så kommer en tjej och välter omkull bänken så att han spiller kaffet över sig. Så lamt skratt alltså, skrattretande, irriterande. Inte fan skulle jag skratta om jag var i hans situation, kanske att det skulle komma ett svagt leende efter en lång rad med svordomar. herregud!

 

Gonatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards