Alla inlägg den 13 september 2009

Hej

Av mizzsunshine - 13 september 2009 23:34

Välkommen till min ny rensade och mer seriösa blogg *skratt*


Imorse när jag vaknade steg jag upp och då frågade ingrid om jag ville ha kaffe och såklart ville jag det :D till och med lillis han stiga upp lagom till "morgon"kaffet också. fick nån slags nybakt bröd också, kom inte ihåg just nu vad dom heter. Kan då inte stava det heller så tänker inte ge mig på att försöka. Sedan gjorde vi oss klara och for till stugan. Ingris grävde upp nå potatisar åt mej som jag skulle få med mig hem. vi surrade vidare med dom andra som var där och sedan åkte vi tillbaka till renvallen, när vi kom dit så packade jag ihop mina saker och väntade på att mami skulle kommer och hämta mig. På hemvägen handlade vi och ikväll har vi som mest bara tagit det lugnt.


skriver mer imorgon. kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards